طراحی بیرونی و بدنه
ریگان کوپا:
T600 با سایر کراس اوورهای زوتی با الهام از فولکس واگن تواگ و تیگوان قابل مقایسه است. از آنجایی که زوتی T600 در سال 5 معرفی شد ، روی محصولات فولکس واگن در همان دوره مدل سازی شد و بنابراین متفاوت از X7 است که برای 6 سال تولید شده است. با نگاهی به کراس اوورهای چینی که در 5 سال گذشته معرفی شده اند ، آنها بسیار زیبا تر از همیشه هستند و بیشتر از یک خودروی ارزان چینی به نظر میرسند. مسلماً ، این مورد در مورد زوتی T600 صدق نمیکند ، و ظاهری نسبتاً قدیمینسبت به تیگو 5 و H2هاوال به نظر میرسد.
زبان طراحی زوتی روی پیش زمینه نسبتاً سادهای متمرکز است که با پنج خط موازی کروم نشان داده شده است. بر خلاف سدان آریو سایپا (زوت Z300) خم شدن خاصی در این منطقه وجود ندارد و به لطف مشبک پلاستیکی مشکی در قسمت پشتی شیشه جلو ، تعدادی از ویژگیهای طراحی و عملکرد را به دست میآوریم. شکل نورپردازی اصلی نیز بی تفاوت و ساده به نظر میرسد. بسیاری از مصرف کنندگان به ظاهر اسپرت و تهاجمیاین خودرو علاقه مند هستند که البته Z6 T600 هم نیست.
در ظاهر
سپر ریگان کوپا و قسمت پایینی سطح لاستیک ، هیچ گونه اشارهای به خطوط صدا و پیچیدگی طراحی صدا T600 نیست. مقدار زیادی پلاستیک سیاه در این منطقه وجود دارد ، خصوصاً برای چیدمان ویژه سنگ شکنها. از طرف دیگر ، نکات مثبتی در سپر وجود دارد ، از جمله قطعه نقرهای در انتهای آن و نوارهایی از فلز کروم براق در وسط ناوبری هوایی. شاید بهتر باشد که چراغهای در حال اجرا در روز
LED ریگان کوپا در انتهای کاسه لامپ ، در کنار چراغهای مه و محل خاص آنها در سپر قرار داشته باشند. نبود خطوط حجیم در نزدیکی چراغهای جلو و روی جلوی جلوی آن نیز نشانگر نقص در طراحی شایسته T600 است.
از سویی میتوان گفت که سادگی بدنه به زیبایی خودرو کمک کرده است. ساختار کلی درها و اتصالات در یک جهت ، اما توسط دو خط حجم پشتیبانی میشود. یک خط نسبتاً عمیق از انتهای چراغ تا مرکز جبهه جلو حرکت میکند ، که به خوبی در نزدیکی جلوی آن محو میشود. حجم دیگری چرخها و صفحهها را از طریق پایه قرار میدهد تا پایهای قابل توجه برای دربهای کابین فراهم شود. از ویژگیهای بارز طراحی جانبی Z6 T600 میتوان به راهنماهای نقره و نقره ، راهنماهای آینه ، دستگیرههای کرومیو حلقههای اسپرت 5 اینچی آلومینیومیاشاره کرد.