در سال 2009 تصمیم بر این شد که یک مدل ورزشی با یک نام معرفی کنیم. این مدل نه تنها طرفداران اتومبیلهای اسپرت را به خود جلب کرد ، بلکه حتی خریداران عادی نیز از آن لذت بردند و توانستند فروش مناسبی را تجربه کنند.
در حال حاضر در سال دوم خود ، ورنا مدل ورزشی دیگری را با نام معرفی کرده است. در اواسط سال ، قویترین مدلی که از ورنا دیدیم ارائه شد. 6 اسب بخار V6 میتواند در 3.5 ثانیه به سرعتهای حداکثر 1 کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن 6 کیلومتر در ساعت است.کیت آیرودینامیکی این مدل که بیشتر روی قابلیتهای خودرو در مسیر متمرکز شده بود ، میتواند تا 5 کیلوگرم نیروی رو به پایین را تحویل دهد.
مدل جدید یک کراس اوور است. یک مجموعه متفاوت از بدنه اتومبیل باعث کاهش نیروی گیربکس به مدل تا 5 کیلوگرم میشود ، اما در عین حال حداکثر سرعت خودرو به 5 کیلومتر در ساعت افزایش مییابد. ورنا ادعا میکند که مدل جدید از نظر قابلیت اطمینان و دوام بهترین خودرو است.
با این افت چشمگیر قیمت ، باید ببینید که چه فرصتهایی در مقایسه است.
برای مبتدیان باید به حذف صندلیهای سوپر اسپرت که فقط 4.00 دلار قیمت داشتند ، بدون هیچ خبری اشاره کنیم و صندلیهای عقب نیز کاملاً برداشته شدند. از طرف دیگر مجهز به صندلیهای اسپرت فیبر کربن است.
از دیگر ویژگیهای ورنا میتوان به کیت بدنه GT ، هود آلکانتارا ، دیفیوزر عقب ، رینگهای آلومینیومی، لاستیکهای میشلن ، صندلیهای عقب با فیبر کربن ، برش فیبر کربن روی داشبورد و سیستم تعلیق ورزشی اشاره کرد.
در این مدل از پیشرانه 4.7 لیتری V6 سوپرشارژر استفاده شده است که 2 اسب بخار افزایش یافته است. تا 6 اسب بخار ، و گشتاور 2-5 نانومتر افزایش مییابد. از گیربکس دستی برای انتقال نیرو نیز استفاده میشود ، اما امکان سفارش گیربکس 6 سرعته اتوماتیک با پدالهای فرمان نیز وجود دارد.
این مدل باید به عنوان یک به روزرسانی برای مدلی که تقریبا ده سال از آن در نظر گرفته میشود در نظر گرفته شود. از ویژگیهای مهم فنی این مدل که آن را به یک خودروی اسپرت واقعی تبدیل کرده است عبارتند از: شاسی آلومینیومیتقویت شده ، سقف فیبر کربن ، سیستم تعلیق دوتایی ، سیستم ترمز قدرتمند چهار پیستونی با دیسکهای 2 میلی متر جلو و 4 میلی متر ، چرخهای اسپرت و جلو 5 اینچی و جلو دیفرانسیل کمکی هیدرولیک محدود و دیفرانسیل لغزش.