آزمایشی که توسط کارشناسان خودرو در یکی از نسخههای
chevrolet Camaro SS 1LE 2017انجام شد ، نتایج قابل توجهی به همراه داشت.
کلیک خشن ، بی پروا ، اعتیاد آور است. از این ویژگیها میتوان برای توصیف
chevrolet Camaro SS 1LE 2017استفاده کرد. فقط یک نگاه اجمالی از یک خودروی ناهموار و در عین حال چشم نواز آمریکایی میتواند ما را در مورد لحظات تست فکر کند.
شورولت وقتی اولین بار بسته 1LE را در سال 1988 معرفی کرد ، پیشرفت چشمگیری نداشته است. جالب است بدانید که در آن سال تنها چهار
کامارو 1LEساخته شده است ، در حالی که 111 در سال 1989 ساخته شده است ، اما پس از آن بسته 1LE برای کامارو برای نسل پنجم ارائه شده است ، پس از آن این روند امروز به طور جدی معرفی شده است. همچنین به عنوان گزینهای برای نسل ششم کامارو SS در دسترس است.
اگر میخواهید بدانید این بسته چیست ، باید بگوییم که این پکیج شاسی خودرو را به روز میکند و عدم کنترل را برطرف میکند. در نسل قبلی ، این بسته فقط برای مدل SS ارائه شده بود ، اما پس از دیدن موفقیت در شورولت 1LE ، مدیران شورولت تصمیم گرفتند آن را برای هر دو مدل ششم SS و RS ارائه دهند.
البته این بسته تفاوت زیادی را برای شورولت ایجاد میکند: برچسب قیمت 6،500 دلاری آن را از ابتدا مشخص میکند ، بدین معنی که SS 1LE با این بسته 45،395 دلار شروع میشود. این قیمت است مگر اینکه شما یک سیستم ضبط داده عملکردی را سفارش دهید ، که 1.300 دلار قیمت دارد.
اگر فکر میکنید قیمت پکیج 1LE بیش از حد بالا است ، پس وقتی تجهیزات مورد نظر خود را به خودرو اضافه میکنید ، متوجه میشوید که شورولت واقعاً هزینه کمیبرای این بسته میخواهد.
این بسته شامل مؤلفههایی از قبیل سیستم تعلیق الکترومغناطیسی ، دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی ، ترمزهای برمبو با کالیپرهای عقب شش پیستونی و چهار پیستون ، سیستم خنک کننده بهبود یافته ، لاستیکهای گودیر ایجل F1 سوپرکاپ در دیسکهای دو چرخ 20 اینچی و چرخهای 20 اینچی است. به ماشین اضافه میکند
بنابراین چرا شکایت میکنیم که وقتی این اتومبیل اسپرت با این بسته به کامارو مورد علاقه شما تبدیل میشود ، باید بگوییم که این بسته برای قیمت پرداخت شده بسیار با ارزش است.
شورولت تمام قطعات ZL1 را در بسته 1LE برای SS کامارو ارائه میدهد. SS 1LE مانند RS 1LE کاملاً جدید ، از SS معمولی در یک درپوش مشکی ، شکاف سیاه و اسپویلر عقب سیاه متفاوت است. البته SS 1LE قدرت بیشتری نسبت به SS معمولی ندارد و به همین دلیل دارای 455 اسب بخار است. و 615 نیوتن متر گشتاور.
تنها گیربکس موجود برای این مدل ، یک گیربکس شش سرعته معمولی است. کامارو SS 1LE جدید 105 کیلوگرم سبک تر از مدل 1 LE قبلی است و همچنین از ویژگیهای طراحی بالاتری برخوردار است و باعث میشود که نسبت به مدل قبلی خود بهتر شود و محبوبیت آن را دو برابر کند.
اگر به دیفرانسیل عقب الکترونیکی کنترل شده نگاه کنیم میتوانیم ببینیم که این سیستم برای کار با کامارو (PTM) طراحی شده است که دارای پنج سطح عملیاتی مختلف است. البته در مورد اعتیاد آورترین حالت رانندگی کامارو اینگونه نیست که تمام سیستمهای الکترونیکی خاموش باشند.
سرعت چیزی است که طراحان از این کامارو باحال میخواستند. شورولت میگوید کامارو SS 1LE 2017 میتواند در مدت زمان 4.2 ثانیه از همان 32.6 متر به حداکثر سرعت 62 مایل در ساعت برسد. حداکثر شتاب جانبی 1.02 G را متوقف کرده و حفظ کنید.
نسل پنجم کامارو در مسابقات حرفهای قدرتمند بود ، با صدای بلند و متقاعد کننده مانند یک ماشین ماهیچهای سنتی ، اما کامارو نسل ششم یک اتومبیل کاربردی تر است. تا ماشین ماهیچهای کلاسیک.
وقتی به عملکرد SS 1LE در جاده نگاه میکنیم ، میبینیم که این خودرو بسیار چشمگیر و قدرتمند است. شتاب زیاد نسل ششم شما را در صندلیهای ریکاردو سرکوب میکند ، در حالی که ترمزهای قدرتمند آن شما را به جلو سوق میدهند و پدال ترمز را فشار میدهید. 1LE یک وسیله نقلیه قابل پیش بینی است و حرکات آن بسیار دقیق است.
از برخی جهات ، این ماشین را میتوان با بامو مقایسه کرد. با این حال ، بامو M4 به وضوح یک خودروی با رده بالاتر است ، در داخل و خارج از کامارو جذابیت بیشتری دارد و همچنین لوگوی بامو را بر پیشانی خود دارد.
ما همچنین در آزمایشات میبینیم که M4 بهتر از کامارو در جاده است ، اما این کار سادهای نیست ، چرا؟ از آنجا که ما در مورد اتومبیل صحبت میکنیم که حدود 40،000 دلار قیمت دارد ، میتواند قد بلند بایستد و با اتومبیلهایی مانند بامو M4 رقابت کند ، که یک مزیت بزرگ برای کامارو SS 1LE است. این اتومبیل برای کسانی ساخته شده است که میخواهند قطعات کاربردی کامارو ZL1 را بخواهند ، اما قادر به پرداخت آن نیستند. آنها هم اکنون میتوانند SS 1LE را با قطعات و تجهیزات مشابه ZL1 اما با قیمت کمتری خریداری کنند.
اگر بخواهیم از نسل ششم شورولت کامارو نتیجه بگیریم ، باید بگوییم که کل شورولت کامارو SS 1LE 2017 یک خودروی عالی است. خودرویی که راحتی استفاده روزمره را با بهترین کارایی در مسیر ترکیب کرده است. با وجود همه پیشرفتها و تجهیزات الکترونیکی جدید ، کامارو همچنان یک خودروی واقعی آمریکایی است. دستگاه عضلات عصیان و بی پروا با جسارت به جلو حرکت میکند. خودرویی که میتواند با جاده بامو M4 در جاده رقابت کند اما شورولت کامارو SS 1LE هنوز کامارو است.
شورلت کاماروZL1 1LE مدل 2018 میتواند دایره جهنم سبز را در 7 دقیقه 16.04 ثانیه تکمیل کند ، اما هرگز در جادههای اروپا دیده نشده است. این ممنوعیت را میتوان در استانداردهای ایمنی عابر پیاده در اروپا مقصر دانست.