فرمان الکترو هیدرولیک مجهز به پمپ برقی است که این امر به افزایش زاویه فرمان و افزایش دمای مایع فرمان بسته به سرعت خودرو کمک میکند. این فناوری به راننده راهنمایی عالی میکند تا در سرعتهای بالا در هنگام مانورهای آموزشی و در مصرف سوخت به درستی پاسخ دهد.
در مقایسه با عملکرد دینامیکی
Peugeot 407جدید و عملکرد ESP ، آن را به طور خودکار از طریق ترمز فوری و چراغهای هشدار خودکار خطر به طور خودکار با سرعت 50 کیلومتر در ساعت قطع و وصل میکند.
" کمک فنر جلو 407"
کمک فنر جلو 407 از جنسهای مختلف و با کیفیتهای مختلف به فروش میرسد.
عایق صوتی
عایق صوتی یکی از مهمترین عوامل راحتی خودرو است. در مدل
Peugeot 407جدید ، این به ویژه از دیوار خارجی باکیفیت قابل توجه است. با وجود آیرودینامیک عالی و طراحی منحصر به فرد موتور ، مسافران میتوانند به راحتی صدای یکدیگر را از نظر سر و صدای کمیشروع کنند و سایر صداها را جدا کنند.
" کمک فنر عقب 407"
کمک فنر عقب 407 هم چنین عین کم فنر جلو این خودرو قیمت و کیفیت مختلف دارد.
سیستمهای جدید کمک به راننده
سنسور فاصله جلو و سنسور مانع عقب که در همه مدلها استاندارد است ، در هنگام پارک کردن خودرو ، راحتی و امنیت بیشتری را در اختیار راننده قرار میدهد. نزدیکی به مانع توسط هشدارهای شنیدنی نشان داده شده است ، که اکنون با اطلاعات تصویری ترکیب شده و از نمایشگر چند منظوره با خطوط رنگی استفاده میشود که فاصله آن از سد را نشان میدهد. این ویژگی را میتوان با یک دکمه واحد خاموش کرد و حتی در صورت لزوم میتوانید تمام اطلاعات صوتی و تصویری را خاموش کنید.
" موتور فن 407"
موتور فن 407 باعث خنک شدن کولر خودرو میشود.
کروز کنترل (کروز اتوماتیک) و یک محدود کننده سرعت نیز در کلیه مدلها به صورت استاندارد با ویژگیهای جدید مانند امکان بزرگنمایی بر روی برآمدگیها برای هشدار دادن به راننده نیز موجود است.
کنترلهای جدید زیر فرمان
407جدید دارای کنترلهای جدید در زیر فرمان است که دسترسی به قسمتهای مختلف را تسهیل میکند ، مهمترین آنها سنسور باران است که با فشار یک اهرم به راحتی میتوان آن را فعال کرد و کنترل چراغ اتوماتیک اتوماتیک در پایه دسته قرار دارد.
درجه بالایی از ایمنی محیط زیست
با بالاترین امتیاز (5 ستاره) در استاندارد ایمنی یورو NCAP هنگامیکه در بزرگسالان روی یک وسیله نقلیه 407 آزمایش میشود ، دارای محافظ عالی راننده با سپر جلوی دو قفل ، فرمان قابل جمع شدن و محافظ سر داخلی است. در جلوگیری از تأثیرات بسیار مؤثر است. 6 کیسه هوا فعال در عقب جهت جلوگیری از ورود مژگان ، کمربند هشدار دهنده بسته شدن مخصوصاً برای محافظت از کودک ، امکان نصب دو صندلی "ISO Fix" در صندلی عقب. ، درها و پنجرههای عقب را میتوان بر روی کلیه مدلها به صورت الکتریکی قفل کرد و برای نصب صندلی کودک در صندلی جلو ، میتوان کیسه هوا سرنشین جلو را غیرفعال کرد.
407 جدید با ناوگان فست پاس قابل رقابت است
توانایی 407 در رقابت با ناوگان پر سرعت توسط دو جایزه در سال 2007 در آلمان تأیید شد.
در سال 2007 ، 407 با موتور 2.0 لیتری HDi FEP جایزه DEKRA را در آلمان به عنوان بهترین وسیله نقلیه وارداتی با کمترین آسیب تا 50،000 کیلومتر کسب کرد و این نشان از کیفیت و قابلیت اطمینان برتر دارد.
در آلمان ، 407 نیز در دسته خودروهای وارداتی جایزه (M2) را گرفت.
نمونههای زیادی از ارسال ناموفق وسایل نقلیه مختلف به کشور ما وجود دارد. محصولاتی مانند چری واینا ، هوفی لوبو ، سناد و ... نتوانستند حتی در بازار محدود و غیر رقابتی ما موفق شوند و به سرعت از حافظه ناپدید شدند. خوب ، میتوان گفت که اکثر این خودروها واجد شرایط هستند و من موافقم! اما در این میان ، چندین نام جذاب وجود دارد که از پتانسیل بالایی برای اثبات خود در بازار برخوردار هستند ، اما در کمال تعجب آنها ، به دلیل عدم مدیریت صحیح ، شکست خورد. اتومبیلهای مشهور مانند سوزوکی کیزاشی ، سیتروئن C5 ، هوندا سیویک و دیگران نمونههایی از این موارد هستند که هرکدام به دلایلی یا دیگری ، دچار این سرنوشت تلخ شده اند. پژو 407 یکی از این نقصها است. خودرویی با طراحی قابل قبول ، رانندگی خوب و راحتی عالی (در مقایسه با زمان تحویل) که تنها برای موفقیت به یک قیمت مناسب نیاز داشت اما متخصصان ایران خودرو بدون توجه به سلیقه بازار و محبوبیت برندهای مختلف در بین ایرانیان و رقبا ، این گربه جدید را به درون خود انداختند. اتومبیلهای بزرگتر ، قدرتمندتر و پرطرفدار تر مثل هیوندای سوناتا و نتیجه همان چیزی بود که دیدید!
امروز به یکی از بازماندگان این گربه افتخار رسیدیم تا بدانیم که آیا این مدل فقط به دلیل قیمت نادرست و شهرت نامناسب برند پژو در کشور "به دلیل تولید RD-ish" در کشور خرابی نبوده است! یا اینکه ضرر علل عمیق تری نسبت به آن داشته است.
طراحی بدنه
پژو 407 برای زمان خود از طراحی زیبا و متمایزی برخوردار بود: با چراغهای جلو و جلو و جلو شیشه جلو ، ظاهر بسیار مدرن تری نسبت به 406s قبلی (که شبیه پژو پارس ما بود) داشت.
لوگوی بزرگ پژو ، میزان هوای زیاد در سپر ، شکل برجسته درپوش و حتی قرار گرفتن آینههای جانبی ، ظاهری اسپرت و جوان به خودرو میبخشد ، در حالی که اندازه بزرگ و عظمت نسبی این خودرو نشانگر استفاده خانوادگی آن است. علاوه بر این ، خطوط بدنه عمومیاصالت خانوادگی پژو را نشان میدهد و حتی در بعضی از گوشهها شباهتهایی بین شکل دوربین 407 و محصولی به اندازه 206 وجود دارد.
از این گذشته ، با چراغهای مهیج ، سپر اسپرت و یک صندوق عقب بالدار شکل ، سعی میکند همان احساس را در یک کوپه اسپرت به بیننده بدهد. با این وجود میتوان گفت که طراحی این قسمت تا حدودی متناسب با بینی خودرو نیست. نکته دیگر این است که در مشخصات خودرو ، کشش بیش از حد سپر جلو کمیعجیب به نظر میرسد ، که البته این موضوع ذائقهای است.
خلاصه اینکه ، 407 در آن زمان منحصر به فرد طراحی شده بود و هنوز هم بعد از این همه سال زیبا و متفاوت به نظر میرسد. اما نباید فراموش کرد که در زمان رونمایی ، 407 مرد خوش تیپ مانند هیوندای سوناتا یا نیسان ماکسیما در بازار داخلی حضور داشتند که این باعث مهار میهمان فرانسوی ما شد.
طراحی داخلی
با ورود به داخل کابین ، خودمان را در فضایی راحت و صمیمیپیدا میکنیم که اگرچه شاید برای سال 2019 به نظر نمیرسد شیک به نظر برسد ، اما با توجه به سن اتومبیل ، به راحتی میتوان از یک رتبه رضایت بخش برخوردار شد.