ورنا اسپرت مبتنی بر ورنا است ، اما به وضوح خارج از مرحله است و اوج این بلوغ و استقلال طراحی فرمان ، کنسول وسط و کنسول میانی است. با این حال ، هنوز هم برخی از شباهتها در طراحی دکمهها و وسایل بین ورنا و تریتون وجود دارد. صندلیهای ورنا اسپرت بلند هستند ، بنابراین سقف خودرو کمیکوتاه به نظر میرسد.
فضای داخلی ورنا اسپرت نه خیلی خوب است و نه خیلی بد. همه چیز از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و همین باعث میشود که در این اتومبیل بنشینید. با این حال ، مواردی وجود دارد که انتظار میرود در مدلهای آینده بهبود یابد. آنها شامل برچسبهای دکمه قرمز ، تعداد زیادی دکمه خالی ناشی از حذف گزینههای مختلف و دکمه آسانسور شیشهای بسیار ضعیف هستند. طراحی و مکان تعویض دندهها نیز بسیار دلپذیر و تعجب آور نیست ، ورنا اسپرت هنوز مجهز به کیلومتر دیجیتال نیست.
بازدید : 657
دوشنبه 11 اسفند 1398 زمان : 14:26