توضیح اینکه موتور شش سیلندر خطی جدید از مرسدس بنز چقدر خوب است ، دشوار است. صدای تولید شده توسط این موتور نیز ویژه است و ما دو دهه است که چنین صدای صدا را از محصولات
مرسدس بنزنشنیده ایم. AMG G53 دارای شش حالت رانندگی مختلف است که هر کدام دارای پاسخ گری دریچه گاز ، گیربکس و ترمزهای مختلف هستند. در هنگام انتخاب حالت رانندگی راحت ، گیربکس 9 سرعته اتوماتیک آنقدر صاف است که احساس میکنید به گیربکس CVT مجهز شده است ، که یک روش عالی برای توصیف مشخصات است. علاوه بر این ، تداخل حاصل از کشش برقی EQ بوست به گونهای است که شما هنگام ورود موتور الکتریکی به مدار و هنگام ترک مدار ، متوجه آن نمیشوید و این به دلیل گشتاور زیاد موتور GT53 است.
یک سیستم الکتریکی 48 ولت مشکلی ندارد و رانندگی یک GT53 به شما این حس را نمیدهد که شما در حال رانندگی یک خودروی هیبریدی هستید ، اما شما واقعاً میخواهید در هنگام رانندگی محصول قدرتمند AMG را هدایت کنید.
مدل بعدی AMG GT 4 در 8 سیلندر GT63 است. GT63 در هر دو مدل معمولی و S موجود است که در نسخه معمولی آنها را پوشش خواهیم داد. این مدل دقیقاً همان گیربکس
مرسدس بنز
E63را دارد و جالب است بدانید که E63 در نسخههای معمولی و S موجود است. البته جمله بندی نسخه معمولی به معنای ضعف این خودرو نیست بلکه یک موتور دو سیلندر با دو توربین میتواند 577 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور را توسعه دهد و تنها 3/3 ثانیه طول میکشد تا شتاب بگیرد. از صفر تا 100 کیلومتر در ساعت.
GT63S قدرت مشابهی دارد اما 630 اسب بخار قدرت تولید میکند. گشتاور 900 نیوتن متر و از سرعت صفر تا 100 کیلومتر در ساعت در 3.1 ثانیه شتاب مییابد. این شتاب سدان با موتور 4 لیتری توربوشارژ هشت سیلندر را باید تکنیک نهایی دانست. از آنجا که از نظر شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت ، علی رغم اینکه یک سدان است ، میتواند در 3.2 ثانیه با خودروهای سوپر اسپرت مانند شورولت کوروت Z06 و 3.4 ثانیه با مک لارن 570S رقابت کند. جالب اینجاست که AMG GT R کوپه از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 3.5 ثانیه شتاب میگیرد و نشان میدهد که AMG GT چهار درب چقدر قدرتمند است و سرعت آن بسیار بالا است.