سیستم اگزوز اسپرت ، لنتهای ترمز بهبود یافته ، 255 اسب بخار (3 اسب بخار بیشتر از اتومبیل 2 لیتری) و البته انتقال گیربکس همه را با سلیقه راننده خوشحال میکند. اما یک سوال مهم در مورد این مدل وجود دارد. وقتی دوران سدانها به پایان رسیده است ، چرا هزینه تولید چنین مدلی را با گیربکس دستی پرداخت میکنید تا مشتری کمتر از یک مدل اتوماتیک باشد؟ در حقیقت ، اگر سدانهای چهار نفره واقعاً در آستانه انقراض باشند ، بدون شک بیشتر کشورها مدلهای دارای گیربکس دستی را در خط مقدم دارند.
پاسخ این سؤال بسیار واضح است؛ اعتماد و اصالت را بدست آورید. تولید چنین مدلی مبتنی بر تقاضای بازار و پیش بینیهای بالای فروش نیست ، تنها دلیل آن جلب علاقه شدیدترین و حرفهای ترین علاقه مندان به یک برند تازه تاسیس مانند جنسیس است. مقامات جنسیس طرفداران واقعی دنیای خودرو را از نظر افرادی که میخواهند ماشین بخرند ، به روز کنند و شخصی سازی کنند ، شناسایی میکنند. با استفاده از این سیاست ، قرار دادن یک موتور چهار سیلندر توربو در کنار سیستم تعلیق استاندارد ، طعمه جادویی برای این افراد است. این مدل مخصوص جنسیس G70 برای این افراد ساخته شده است و آنها واقعاً در تلاش هستند تا شاخصهای جانبی را کارآمدتر کنند. اگر این روحیه و سیاست کره ایها در نمایندگیها و خدمات پس از فروش وجود داشته باشد ، به زودی برند جنسیس جایگاه مهمیدر بین رانندگان خواهد گرفت.
بازدید : 449
شنبه 19 ارديبهشت 1399 زمان : 10:22