محفظه چمدان پژو 407 اسپرت بسیار جادار است ، اما صندلیهای ردیف دوم را میتوان تاشو داد تا محفظه چمدان را به 7 لیتر باورنکردنی افزایش دهد و برای حمل و نقل بارهای بسیار بزرگ و حجیم مناسب است. در فضای ذخیره سازی یک پریز 4 ولت اضافی ، یک نگهدارنده لیوان و قطعات پشتیبانی نیز وجود دارد.
موتور دیزل 2.0 لیتری با سرعتی کم از 1 تا 2 دور در دقیقه سر و صدای کم ایجاد میکند اما در کل از عملکرد مناسبی برخوردار است. گیربکس 5 سرعته به خوبی در درایو جای میگیرد و تنها اشکال در آن ضربه کم در هنگام جابجایی به پارکینگ و دندههای معکوس است. طبق گفته پژو 407 ، مصرف ترکیبی پژو 407 هشت لیتر در هر کیلومتر است. اما برای کنترل عطش خودرو باید با پدال شتاب دهنده به درستی رفتار کرد.
براساس تستهای مربوط به قابلیتهای خودروی فوق الذکر ، پژو 407 اسپرت را میتوان به عنوان شاسی بلند با قابلیتهای خارج از جاده عالی توصیف کرد. بسته به زاویههای صفحه نمایش و فاصله از کف ماشین تا زمین تقریباً به هر جایی میتواند برود.
این خودرو مجهز به سیستم تعلیق کوئل سه نقطهای است که میتواند از وزن این غول 4 تنی در بهترین شرایط پشتیبانی کند و رانندگی را در شرایط مختلف آسان تر میکند. اگرچه این ممکن است برای سفرهای استاندارد ایده آل نباشد ، اما آزمایشهای جادهای نشان داده است که پژو 407 اسپرت همچنین مسافران راحت را در جادهها فراهم میکند. البته نباید انتظار لوکس بودن یک خودروی لوکس جادهای را داشت. به عنوان مثال ، تأثیرات ناشی از نقص حاد ، شتابدهنده یا حوادث ناگهانی ناگهانی تا حدی به وسیله نقلیه منتقل میشود.
به طور کلی ، پژو 407 اسپرت برای ماجراجویی در کشور ایده آل است و تقریباً میتواند با هر موقعیتی کنار بیاید. با این حال ، ارتفاع زیاد خودرو به همراه عملکرد بدنه میتواند شرایط عجیبی را برای راننده ایجاد کند. رانندگی کمیغیرمعمول است و ممکن است کمیبه آن عادت کنید. به لطف ارتفاع زیاد صندلی ، گیرنده راننده و عرض وسایل نقلیه آن ، امکان پارک کردن بسیار آسان است. به طور کلی ، این ماشین برای سفرهای پرماجرا و سفرهای طولانی با یک ماجراجویی فصلی ایده آل است.
پژو 407 اسپرت بدون نقص نیست. به عنوان مثال ، مورد آزار دهنده در این خودرو ، حساسیت سیستم ترمز اتوماتیک است.